GOPS Lesznowola

Konkursy

Konkurs: Nabór na stanowisko urzędnicze ds. przyznawania świadczeń z funduszu alimentacyjnego

Inspektor ds. świadczeń alimentacyjnych [Rozstrzygnięty]

Termin przyjmowania zgłoszeń: 27.11.2009, 00:00 [minął]
Termin rozstrzygnięcia konkursu: 27.11.2009, 00:00 [minął]
Organizator: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Lesznowoli
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds.
przyznawania świadczeń z funduszu alimentacyjnego
( termin zatrudnienia 01.01.2010r.)

1. Wymagania niezbędne:
- ukończone studia wyższe na kierunku administracja lub prawo,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania w pełni z praw publicznych,
- niekaralność ( osoby które nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),
- znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o funduszu alimentacyjnym oraz administracji samorządowej.
2. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy na komputerze,
- umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
- przyznawanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych.
4. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- podpisane pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
Dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. funduszu alimentacyjnego w GOPS” w Kancelarii Urzędu Gminy w Lesznowoli lub wysłać na adres: Urząd Gminy w Lesznowoli, 05-506 Lesznowola, ul. GRN 60 do dnia 27 listopada 2009r. ( liczy się data wpływu ).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.lesznowola.waw.pl , www.lesznowol.cobip.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Lesznowola, ul. GRN 60, 05-506 Lesznowola.
Opublikowano dnia: 18.11.2009 Zobacz wersje archiwalnedrukuj


Konkurs rozstrzygnięty:
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. PRZYZNAWANIA ŚWIADCZEŃ Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
Informujemy, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wymienione wyżej wolne stanowisko urzędnicze został wybrany Pan Oktawian Druzd zamieszkały w Warszawie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Oktawian Druzd ukończył studia wyższe magisterskie w zakresie prawa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
W wyniku sumarycznego zliczenia ilości przyznanych punktów w „Arkuszach ostatecznej oceny kandydatów” Pan Oktawian Druzd uzyskał największą ilość punktów w końcowej ocenie komisji konkursowej.
W związku z powyższym komisja wskazała ww. jako kandydata na stanowisko ds. przyznawania świadczeń z funduszu alimentacyjnego.